Storytel kampanj

Då är jag Buzzador har jag fått äran att buzza en kampanj för Storytel.
Det är en applikation för ljudböcker som man kan lyssna på i mobilen och i datorn.
Jag har lyssnat på två deckare av Viveka Sten. Båda är väldigt spännande och man har svårt att sluta lyssna.
 
Applikationen är väldigt enkel och snabb att komma igång med. Den har också en mycket bra Sleep funktion som man kan använda om man vet med sig att man inte kommer att lyssna så länge, så pausas boken automatiskt efter förvald tid.
 
Vad är då Buzzador och vad kan man göra för att gå med?

På Buzzadors hemsida går att läsa:

Buzzador är Nordens ledande företag inom Word of Mouth marketing och Social media marketing.

Våra 250 000 medlemmar (Buzzadorer) är nyfikna personer som provar produkter och tjänster. Buzzadoren sprider sina ärliga uppfattningar till vänner och bekanta - både online och offline.

Om du också vill bli en Buzzador, lämna gärna en kommentar så kan jag bjuda in dig.

Om ni är nyfikna på appenStorytel så kika in på länken nedan:

www.storytel.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0