Semester!

Äntligen semester! Ska bli hur skönt som helst. Tar nog någon vecka ledigt från bloggandet också på en gång, fast jag kommer att sakna det.
 
Fick nya Elle tdningen idag och en härlig bok som present till tidningen:
Marshmallows till frukost av Dorothy Koomson. Någon som har läst den? Den ska jag passa på att läsa nu under semestern samt lyssna på mina ljudböcker genom appen Storytel som jag buzzar för nu.
 
Vill önska er alla en skön sommar så hörs vi snart igen. Tack för att ni läser min blogg.
/ Kram L

Kommentarer
Postat av: dominic

hörs när du kommer tillbaka från semestern då såvida du inte kikar in tidigare ;)

Svar: Tack för det, har kikat in, fin blogg du har:) Trevlig semester önskar jag dig också.
Linda

2012-07-17 @ 15:49:54
URL: http://youngadults.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0