Extreme Couponing Light

Det här med kuponger och rabatter har nog blivit min nya grej. Det är så roligt när man kommer ut ur affären med en massa saker och ser den där rabatten på kvittot.
 
Idag var jag och shoppade lite på Stadium då jag hade fått en rabattkupong på 20% av dem. Dessutom hade jag 50 kr i rabatt genom appen Wrapp. Trodde först inte att det skulle gå att kombinera dessa två, men det var inga problem i kassan. Kom ut med en härlig rosa luvtröja, vattenflaska och rosa skosnören för under 300 kr.
Rabatten för köpet blev 137 kr. Tack för det :)
Var dessutom på Cervera och köpte 4 Ittala glas för 56 kr, tack vare ett presentkort jag fått i present från ett par gulliga kompisar.
Samt att jag utnyttjade lite kuponger som jag fått från en reklamation. En finfin rabatt och gratis dag.
 
 

Kommentarer
Postat av: Linn

Man kan verkligen spara pengar genom att handla lite smart :-)

Svar: Japp och roligt är det ju också:) hihi
Linda

2012-07-12 @ 09:57:41
URL: http://lyckoland.blogg.se
Postat av: Tanja

haha jag är likadan när jag handlar på coop. det först ajag gör är att räknar ihop alla rabatter=)

Svar: Hihi, ja visst är det roligt:)
Linda

2012-07-31 @ 20:51:21
URL: http://tanjaselma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0